ترجمه خودکار گوگل

 فعال سازی ترجمه گوگل کروم

مترجم گوگل یکی از قدرتمندترین مترجم‌های هوشمندی به‌شمار می‌رود که اکثر زبان‌های دنیا ازجمله زبان فارسی را پشتیبانی کرده و ترجمه از فارسی یا به فارسی را بخوبی به شکلی که مفهوم کلی یک مطلب را دریافت کنید، در اختیار شما قرار می‌دهد. آیا می‌دانید این قابلیت بسیار مفید می‌تواند به‌شکلی بسیار ساده در مرورگر کروم در اختیار شما قرار گیرد تا به‌عنوان مثال با مراجعه به یک سایت به زبان چینی یا روسی نیز بسادگی عملیات ترجمه سایت به زبان موردنظر را اجرا کنید؟ با اجرای این ترفند می‌توانید قابلیت ترجمه سریع در کروم را فعال کنید.

 

مرورگر کروم را اجرا کرده و از منوی اصلی روی گزینه Settings کلیک کنید.

 

در پایین صفحه تنظیمات روی گزینه Advanced کلیک کرده و در بخش Languages روی گزینه Language کلیک کنید.

 

مترجم گوگل یکی از قدرتمندترین مترجم‌های هوشمندی به‌شمار می‌رود

 

در این مرحله فهرستی از زبان‌ها به ترتیب اولویت برای شما نمایش داده می‌شود. با کلیک روی گزینه Add language می‌توانید زبان‌هایی را که به آن مسلط هستید به فهرست اضافه کنید. (به‌عنوان مثال زبان فارسی یا انگلیسی یا هر دو زبان)

 

در ادامه با فعال‌سازی کلید وضعیت مقابل گزینه Offer to translate pages that aren’t in a language you read هرگاه به سایتی مراجعه کنید که به زبانی به جز زبان‌های مشخص شده در مرحله 3 باشد، مترجم گوگل پیامی برای ترجمه خودکار سایت مورد نظر را برای شما نمایش می‌دهد که با تائید آن، عملیات ترجمه به زبان موردنظر شما به‌سرعت انجام می‌شود.

 

منبع:jamejamonline.ir

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...